dimarts, 18 d’octubre del 2011

RENOVACIÓ DE CARNET DE FAMILIES MONOPARENTALS

Tal i com era de esperar avui he anat a Benestar i Família i m'han demana't una serie de documentació ja que m'han dit que el meu carnet el van fer d'ofici com tots els del 2009 per el que he de presentar el formulari omplert que et dóna'n i:
* Original i fotocòpia del llibre de família.
* Original i fotocòpia del DNI.
* Certificat de convivència.
Això en el meu cas si n'hi ha separació sol.licitan també original i fotocòpia de la resolució i altres documents depenen de les circumstàncies de cadascú. Torno a repetir això només per els que son de ofici ja que segons m'han dit ens ho van fer desde la base de dades sense sol.licitar-nos cap altre document.
He de tornar clar i aixó que no posa res a la web de la Generalitat i a mes vaig trucar al 012 i em van dir lo mateix per lo que demà els hi faré la corresponent queixa per una dolentíssima informació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada