dilluns, 19 de desembre del 2011

AUDIÈNCIA PÚBLICA SOBRE EL ESTAT DE COMTES I CAIXA DE L'AJUNTAMENT DE VILANOVA I LA GELTRÚ


































El dia cinc de novembre vaig anar a la audiència pública que va fer l'ajuntament, principalment volia anar per preguntar amb referència a les ordenances fiscals ja que com sabeu encara que la Generalitat ens té equiparades a famílies nombroses des de l'any 2010 a data d'avui no figurem a les ordenances de la nostre ciutat. La veritat es que encara que no em vaig avorrir va ser molt i molt repetitiva donant gairebé la mateixa resposta a les diverses preguntes que els hi van fer. Per part de Ignasi Elena la seva gestió va ser (segons ell) molt correcte i segons el PP estem a la banca rota. Total que quant va arriba el meu torn de preguntar a l'alcaldessa si aquesta vegada ens tindrien en comte la seva resposta va ser evasiva i em va contestar dient que encara no sabia res i em va deixar "amb tres pams de nassos". Total que no va servir de res acudir a la Audiència. Ara he sentit que podem trucar per fer preguntes ja que a Com Ràdio el divendres (crec) li faran una entrevista i miraré de preguntar-li lo mateix a veure que respon aquesta vegada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada