dimarts, 2 de novembre del 2010

DENEGACIÓ DE TOTES LES AJUDES DEMANADES

Us passo copia de la carta que he enviat al Diari de Vilanova, a 20 MINUTOS i a ADN tras la conversa que he tingut amb el departament de contribucions de l'ajuntament i per el que me indica la noia se'm denega el pagament reduït a la piscina municipal i a la Escola d'Art....es l'últim de l'últim:http://www.scribd.com/full/40748236?access_key=key-1tofyftfpnhyydtlz0v6
Encara no m'han contestat a les instància que vaig posar reclamant que em fessin per escrit la denegació del IBI i del aigua i de la reclamació de la Beca del menjador tampoc m'han dit res.....crec que no estem per la labor ni de contestar les instàncies...i a tot això em passo la vida reclamant.

1 comentari:

  1. Al final (y mas ahora en estos tiempos de crisis) todo se reduce a recaudar lo mas posible y ayudar cuanto menos mejor, aunque para ello se tengan que amparar bajo cualquier requisito legal por muy minimo o absurdo que sea.

    A mi misma me deniegan el titulo de monoparentalidad (pese que a todos los efectos lo soy y ejerzo orgullosa de ello) por no poder acreditar la no percepción de pensión de alimentos para mi hija.

    Lo único que nos queda es no renunciar, protestar y luchar por lo que es de justicia.

    Eva

    ResponElimina